مميزات وعيوب السيارة جلوري الصيني

يقدم الموقع قسم خاص لاستفسارات بخصوص السيارات ومميزات و عيوب السيارات وسيتم الرد عليهم من قبل ادارة الموقع او زوار اخرين وايضا يقدم النصائح بخصوص استفسارات اسعار السيارات

Re: مميزات وعيوب السيارة جلوري الصيني

مشاركة بواسطة زائر » الخميس نوفمبر 22, 2018 8:04 am

جلوري افضل ولا ان 300 ياريت اللي جرب اللي اتنين يا فيدنا

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين ديسمبر 17, 2018 12:29 pm

احب اعرف كل الناس واطمنهم بس عاوز اقلكم انا لسه شاري العربيه موديل 2019بس احب اوضح للنا الي بتشتكي من التكيف والعفشه الفرامل عاوز اقله اني العربيه فئات والمشكله دي انا عرفتها من ابحاثي قبل مشتري اول فئه التكيف امام فقط وده بيحسسك انه ضعيف عشان العربيه كبيره من الداخل والعفشه لي اول فئه بتبقا علي سوست زي التنايه والفرامل بتعتها مشabsولا abd وده في اول فئه بس اما الهاي لاين والتوب لاين حاجه تانيه خالص التكيف خلفي وامامي الفرامل abs. Abd والعفشه خلفي علي مسعدين وياي واحب انصح ااي عاوز يشتري افضله التوب لاين والفرق مش كبير

مشاركة بواسطة زائر » الأحد يناير 27, 2019 5:16 am

بصراحة من اكثر من مالك للسيارة اجمعوا انها سيارة سيئة جدا

مشاركة بواسطة زائر » الخميس يناير 31, 2019 1:15 am

ممكن الافادة من حد جرب موديل 2019

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين فبراير 04, 2019 9:39 pm

انا اشتريت هذا السيارة لسه زيرو يا ناس لمه الأعطال منوره اعمل ايه مش عارف

مشاركة بواسطة زائر » الأحد فبراير 24, 2019 10:51 am

انا كنت هاشتريها بس الحمد لله قرأت التعليقات والناس اللي جبوها بيقولوااا عربيه زباله في البنزين والتكيف

مشاركة بواسطة زائر » الجمعة إبريل 12, 2019 12:12 am

تجربة حقيقية شخصية عربية فوق الوصف والخيال نالت إعجابى جدآ جدآ وخصوصآ إن كل التوكيلات المشهورة بقت صينى معظمها للأسف الشديد المحزن بقلها معايا خمس شهور الموديل الكاملة توب لاين مانيوال 2019Dfsk الشركة المصنعة لكيا وفيات وهوندا يا سادة رقم 2 فى الصين السيارة أقسم بالله العظيم عاملة 5000ك.م ولم أوديها التوكيل الصيانة وكل ( الشكر والتقدير ) للعاملين بشركة ( ناشيونال موتورز ) روح اتفرج واشترى التوكيل فى شارع الطيران أمام التأمين الصحى بمدينة نصر / شهادة جودة وثقة وتجربة منى شخصيآ حقآ ( جيب ) geep /مع تحياتى / أحمد عبد القوى @/

مشاركة بواسطة زائر » الجمعة مايو 21, 2021 11:46 pm

في واحد بجيب قطع غيار اصلي ليها في طنطا اسمه احمد فريد راجل امين و محترم و سعره كويس و بيستوردها انا بتعامل معاه

مشاركة بواسطة زائر » الجمعة مايو 21, 2021 11:46 pm

في واحد بجيب قطع غيار اصلي ليها في طنطا اسمه احمد فريد راجل امين و محترم و سعره كويس و بيستوردها انا بتعامل معاه رقمه ٠١٠٠٥٨٣٣٩٣٣

مشاركة بواسطة زائر » الأحد ديسمبر 12, 2021 7:02 pm

زائر كتب:
> انا عاوز اشترى السياره جلورى بس فى ناس بتخوفنى ان فيها عيوب فى الكرونه
> والتوكيل غالى والصنيعيه فيه مش حريفه وبتقول ان الوكيل ناشونال موتورز شركه
> مش كويسه وسمعتها وحشه فى الصعيد

أضف رد جديد