ماهى مميزات عربية نيسان صنى وعيوبها

يقدم الموقع قسم خاص لاستفسارات بخصوص السيارات ومميزات و عيوب السيارات وسيتم الرد عليهم من قبل ادارة الموقع او زوار اخرين وايضا يقدم النصائح بخصوص استفسارات اسعار السيارات

Re: ماهى مميزات عربية نيسان صنى وعيوبها

مشاركة بواسطة زائر » الخميس يناير 22, 2015 11:47 pm

يا ريت فعلا حد يفيدنا ان كانت العيوب دي اتصلحت في موديل 2015 ولا لأ لأن فعلاً العربية مبيعاتها عالية !

مشاركة بواسطة زائر » الأحد يناير 25, 2015 4:59 am

عربية زبالة اسائت السمعة لنيسان كفاية شكلها اللي زي الزفت و تصميمها الذي يدل على انعدام ذوق من صممها

مشاركة بواسطة زائر » الأحد فبراير 08, 2015 7:00 pm

عايز اشترى صنى الشكل القديم 2015 ايه رأيكم

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين فبراير 09, 2015 10:19 am

يا جماعة كل الاراء دية تعبر عن عيوب السيارة فى مصر ماذا عن نيسان صنى السعودية 2015 افيدونا افادكم اللة

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين فبراير 23, 2015 7:03 am

منتمنتاتان

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين فبراير 23, 2015 9:25 pm

هناك نوعان من الموديل2014واحد نزل فى آخر 2013 والثانى فى 2014 وده تم تلافي فيه العيوب اما الأول زباله

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين فبراير 23, 2015 9:33 pm

هناك نوعان من الموديل2014واحد نزل فى آخر 2013 والثانى فى 2014 وده تم تلافي فيه العيوب اما الأول زباله

مشاركة بواسطة زائر » الأربعاء مارس 11, 2015 12:47 pm

ارجو ان يوضع على عنوان الصفحة ان الكلام دة كله على صنى الشكل \"الجديد\" ودة بالمناسبة صناعة محلية بأجزاء وارد \"الهند\" وليس \"اليابان\"

مشاركة بواسطة زائر » الأربعاء مارس 11, 2015 5:56 pm

اريد شراء نيسان صنى شكل قديم من 2007 . 2013 اتوماتيك تكون فابريقه 01226315849

مشاركة بواسطة زائر » الأربعاء مارس 11, 2015 9:59 pm

انا معى سياره نيسان صنى 2008 اوتوماتيك وفى مشكله مش عارف حلها ايه وهى انها بتعلق فى الغيار بمعنى انى لما بكون ماشى بسرعه واجى اهدى لما الطريق يزحم وارجع امشى تانى تفضل ماشيه ع التانى ومش راضيه تنقل ع التالت او تفضل ماشيه ع الغير الال وماترضاش تنقل للغيار التانى وبتحصل كتير كل ما اشغل التكييف وفى الحاله دى لازم ابطل العربيه وارجع اشغلها تانى عشان ترجع تنقل فى غيارتها عادى

مشاركة بواسطة زائر » السبت مارس 14, 2015 1:11 am

عربية محترمة واللة

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين مارس 16, 2015 10:28 pm

انا فلت ولسة بيعهاوربنا يستر ومترجعش والحمد الله ان دخلت على النت دة بكرة كنت رايح اجيب ال 2015

مشاركة بواسطة زائر » السبت إبريل 04, 2015 12:58 pm

هل سير الكاتينة جنزير ام كوتش في نيسان ٢٠٠٣

مشاركة بواسطة زائر » السبت إبريل 11, 2015 1:44 am

عربيه تقرف بجد حسبي الله و نعم الوكيل فيهم انا معايا صني 2013 الشكل الجديد فرامل تعبانه جدا و بتستهلك تيل و طنابير كتير و غيرت الماستر عند 5000 كيلو و ما زالت الفرامل سيئه جدا و بتصفر و اتزانها بعد 120 سئ جدا و صاجها ضعيف جدا جدا و تكيفها ضعيف و في التوكيل مش عايزين يعترفوا بكل العيوب دي

مشاركة بواسطة زائر » الأحد إبريل 19, 2015 7:33 pm

ياجماعه دى اكتر ععربيه بايعه مش معقول تبقى بالعيوب دى كلها وتتباع كدا

مشاركة بواسطة زائر » الخميس إبريل 23, 2015 1:11 am

حرام عليكم العربية من انجح عربيات نيسان واصلا نيسان شركة محدش يقدر يتكلم عليها انا عندي العربية في منتها الجمال فرامل من اجمل ما يمكن اقوي موتور في فئتها غير كدا بوصو سعرها كام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشاركة بواسطة زائر » الخميس إبريل 23, 2015 11:46 pm

العربية دي جميلة ناس بتشكرفيها وناس بتقول ابعدوا عنها النهاية علي رأي كايروكي \"ناس وناس \"

مشاركة بواسطة زائر » الثلاثاء إبريل 28, 2015 7:42 am

العربيه كويسه جدا وماتسمعش كلام حد انا معايه الشكل القديم عربيه زى لفل ثبات وسرعه

مشاركة بواسطة زائر » الجمعة مايو 01, 2015 8:17 pm

والله العربية جيدة بالنسبة ﻻمثالها فى السوق السيارات ..شوفوا الفيرنا او العربيات الصينى بانواعها الجيلى واﻻسبرنزا اوالجين او حتى اﻻنوس وبعدين احكموا هتشوفوا فرق شاسع للنيسان ...والله الموفق

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين مايو 18, 2015 9:22 am

الفرامل زفت انا معايا 2013 اشكل الجديد مانوال

مشاركة بواسطة زائر » الخميس يونيو 18, 2015 10:54 pm

اسيارتى النيسان لها مميزات كتير صداء بالصاج بغير قطع غيار بستمرار مش علشان قطع الغيار سكة لاسمح اللة ولكن علشان تبقى ديما قطع الغيار جديدة ومن مميزاتها انها خفيفة وقلبها روهيف فهى زى الحمامة بطير من اى سبب وممكن تضرب بلنس ذى الملاهى ممكن تلقى راسك تحت ورجلين سيادتك فوق ودى ميزة توفر فلوس الملاهى اماعن اسعارها بعد ماتدبس فيها اصيلة مش ممكن تعرف تخلص منها بنت اصول لاتعرف تبيعها ولاتعرف تركبها حتى ابوها نيسان موتور مصدق وزعها لك علشان بتاكل كتير وكانت خربة بيتة اصيلة اصداء فى كل مكان ولحامات زفت ولما تروح لابوها علشان ياخد بنتة تصور ينزل فى سعرها خالص ممكن موديل2013نيسان صنى عربيتى المصدية ب75000 الف جنية بس اه بس الا117000 جنية وعاوز يعطيك اختها التيدااو السنترا 165000جنية وترجع تنسبة تانى وتاخذ الخازوق من تانى اة يانى انا بتكلم عن سيارتى نيسا ن صنى مش بشهر بحد معاية وسيارتى المصدية2013

مشاركة بواسطة زائر » الاثنين يونيو 22, 2015 11:27 am

الصاج ضعيف جدا .......ومن اقل ضغط عليه بيطبق وخصوصا الكبوت ....... موضوع تغيير التيل والفرامل تقريبا كل 5000 كيلو بنغير تيل وفرامل المفروض لو نيسان شركة محترمة تسحب العربيات كلها وتعالج المشكلة من جذورها

مشاركة بواسطة زائر » الثلاثاء يونيو 23, 2015 9:57 am

الله اعلم بس هيا شكلها غلط

مشاركة بواسطة زائر » السبت يونيو 27, 2015 9:36 am

العيوب في الشكل الجديد فقط

مشاركة بواسطة زائر » الأربعاء يوليو 01, 2015 3:57 pm

سيارتى النيسان صنى فى كلمتين 2013 سيارتى زبالة!!!من مميزاتها قطع غيار مقلدة وهندى صداء بالصاج خفيفة فى مهب الريح ممكن تطيرذى الحمامة فرامل هش هش طنابير فش فش والا يشتريها يبقى هندى

أضف رد جديد